هیتر تابشی

Wiki Article

فاکتور دوم طراحی و ساخت دقیق و مهندسی شده دستگاه است و در نهایت این دستگاه باید از مواد اولیه با کیفیت ساخته شوند.

دسته دوم نیز، هیترهای تابشی ثابت می‌باشند که این محصول به دلیل قابلیت نصب بر روی دیوارها یا سقف سوله‌ها و کارایی بالایی که دارند، برای گرم کردن فضاهای صنعتی بزرگ، مانند کارگاه‌ها و انبارها، مناسب هستند. همچنین، هیترهای تابشی ثابت می‌توانند دارای قابلیت تنظیم دما باشند.

در این دستگاه به کمک ترکیب هوا و گاز شعله‌ای ایجاد می‌شود. گرمای شعله ایجاد شده توسط لوله‌هایی انتقال و در نهایت توسط رفلکتور یا منعکس کننده‌ای به پایین و در واقع اطراف منعکس می‌شود.

سیستم تهویه: برای بهینه کردن جریان هوا در فضاها و اجسام، هیتر تابشی به یک سیستم تهویه مناسب نیاز دارد. این سیستم قابلیت تنظیم دما و سرعت جریان هوا را دارد.

سیستم گرماتاب خود در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که بر اساس شرایط و محیط کاربرد، باید نوع مناسب را انتخاب کرد. آن‌ها می‌تواند به شکل سیستم گرمایش از سقف، گرماتاب‌های دیواری، گرماتاب ایستاده و… باشند. در این ویدئو توضیح مختصری در مورد انواع خدمات نیکان پارسه وجود دارد که راهنمای خوبی قبل از خرید گرماتاب می باشد.

هیتر تابشی لوله‌ای به طور طبیعی بسیار کم صدا هستند. این به این معنی است که کارکنان و مشتریان حواسشان پرت نخواهد شد.

با طراحی‌های مناسب، گرماتاب‌ها تأثیر کمی بر زیبایی طبیعت اطراف دارند و به ایجاد فضاهای آرام و استراحت بدون تداخل با محیط طبیعی کمک می‌کنند.

گرمایش کامل، قابلیت تنظیم حرارت، گرمایش سریع و یکنواخت و… از جمله این موارد هستند.

می‌توان ذکر کرد که عملکرد هیتر های تابشی باعث هدررفت انرژی نشده و برخلاف سیستم‌های نسل قبل، برای محیط زیست نیز مشکلی ایجاد نمی‌کند.

این دستگاه‌ها به کشاورزان کمک می‌کنند تا شرایط محیطی بهینه را برای رشد و توسعه گیاهان خود فراهم کرده و در نتیجه بهبود عملکرد کلان مزرعه خود را ارتقاء دهند.

کمک به حفظ محیط زیست: گرمایش تابشی‌ها از انرژی طبیعی و پاک استفاده کرده و به حفظ محیط زیست کمک می‌کنند.

۴. کارکرد بی‌صدا: هیترتابشی با صدای کم قابل توجه به کار می‌رود و از نظر خرید گرماتاب صدا مزاحمتی برای کاربران ایجاد نمی‌کند.

پارامترهای فنی از جمله کارایی، بازده، نوع سوخت (گاز، برق، یا سوخت‌های دیگر)، و سیستم کنترل باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند.

۱۰. دریافت حرارت سریع: با استفاده از هیتر های تابشی گرماسازه، بیشترین حرارت گرمایی در عرض ۲ تا ۳ دقیقه بدست می‌آید.

Report this wiki page